Nisan ayının başında başvuru yapmıştım ben. 26 nisanda yazılı sınava girdim onu geçtikten sonra 21 mayısta direksiyon sınavına girdim ama ondan kaldım malesef şu an ikinci sınavı bekliyorum. Geçseydim 2 ay kadar sürmüş olacaktı yani. Kaldıgım için süreç uzadı