Nazlican duyguronita62 bana medicalde bi kadın önermemişti bende kullanmafım ocean al demişti içerik olarak temiz vs onu aldım bende ne kadar doğrudur bilemeyiz tabi 🤷🏻♀️
emayy duyguronita62 ben bi ara kullandım 1.5 2 hafta kadar aşırı huzursuzluk, gece uyumama, gaz , kabızlık yaptı bıraktım ocean d3 kullanmaya başladık gayet memnunum
berna_demir duyguronita62 doktorlar da o ürünler satılsın diye öyle yapıyor bence yoksa içinde paranın var diyorlar ama bebeğe geçebilecek tarzda değil araştırılması lazım ben sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum öyle özel damla almaya maddi güç yetmez ne güzel devlet veriyor
dlsclk Ben kullanıyorum huzursuz bi bebeğim var ama onunla alakalı olduğunu sanmıyorum sağlık bakanlığının verdiği şey neden bu kadar kötülemiyor anlamıyorum bedava diye herhalde
dlsclk tmrskbr bilmem kan ilacı içinde herkes ücretli alıyor ben ikisini de devletin verdiğini kullanıyorum
tmrskbr dlsclk devletin verdiğinin içinde paraben var o nedenle bende doktorun yazdığını aldım. Doktorumuz da önermedi zaten.
Selin1234 duyguronita62 ben kullanıyorum diğer kızlarımda kullandım şimdi yine kullanıyorum gayet iyi
evlatcan berna_demir bebeğim 1 buçuk aylık, monovit d3 kullandım aşırı gaz ve huysuzluk oldu, ben anlamadım tabi ilaçtan olduğunu int araştırdım '2 3 gün vermedim bebeğim sakinleşti resmen kullanmayı bıraktım eczaneden başka alacam.
selambensid duyguronita62 1 yaşına kadar onu kullandım. Sonra oceon aldım fark etti mi bilmiyorum ama değerleri hep normal çıkar.. 🙂