Tuba_2410 Esra1202 onların duası var aslında okunuyor özellikle de Gül zamanı Gül dikenine okuyorlar benim de öyle geçti
deniz-95 Esra1202 benim ayaklarımda vardı doktor birkaç randevuda kesti orayı bişey sıkıyo sonra kesiyo biraz acıyo ama 2 randevuda temizlendi ki sizin resimdeki küçücük ilaçla geçer mi bilemiyorum