Bugün kızımla hayvanat bahçesine gittik hayvanat bahçesinin piknik alanı vardı orada kedi gördüm ve benim kızım kedileri çok sever amcasının 2 tane kedisi var ve onları çok seviyor bunlarıda normal sanıp hemen sevmeye kalktı yapma demeye kalmadan tırmaladı ve biraz kanadı ilk başta görmedim gel elini yıkayalım dedm yıkadık baktım tırmalamış güzel su tutum aradan yarım saat fln geçmişti görevli batikon sürdü güzel temizledik bir şey olmaz dediler ama aklım hala orada başına gelen var mı sizce hastaneye gitmelimiyim 😒