Bebeğim dün 2. Doz aşısını oldu, hemşire yan etki görmezsiniz dedi ama dün çok huzursuzdu, bugün mahvoldu… Hiç uyumadı sürekli ağlıyor emzirmem sallamam kucaklamam hiçbir şey işe. Yaramıyor gazı yok ne yapacağımı şaşırdım bu süreçte aynı durumu yaşayan var mı? Rahatlatmak için ne yapabilirim?