Kızlar 4 ay 23 günlüğüz. Kızım 4. ay kontrolünde 700 gram almıştı. Aslında herşey yolundaydı ama bu aralar kızım emmek istemiyor. Memeyi damaklarıyla sıkıştırıyor , çekiştiriyor . Meme ucu ağzında gülüyor . Zorla veriyorum. Hatta emmeyince sütümü sağıp veriyorum yeterki aç kalmasın diye onu bile yemek istemiyor. Bezine bakıyorum çok hafif. Mesela 3-4 saat uyuyor. 3-4 saat uyuyan bebek acıkmaz mı . Ayakta gezdirerek güç bela emziriyorum. Bebeğim aç olsa ağlamaz mıydı ? Niye böyle yapıyor anlamıyorum bezleri çok hafif oluyor . Kafam çok karışık . Meme reddi mi acaba diyorum ama biberona da aynısını yapıyor