Semanurozgan ahh ben neler çektim bu konuda.. ama en önemlisi sakin kalmanız siz stresli oldukça bebek de geriliyor. Bizim meme reddi bayağı sürdü artık açlık krizleri vuruyordu ama emmiyordu yani. Bebekler 4.ay itibariyle algıları çok açık oluyor etrafı incelemek istiyorlar bir de 3-4 dk emiyorlar ama çene kasları artık daha güçlü olduğu için sandığımızdan fazla emiyorlar. Bol bol uykuda emzirin, ses açın sakinleşmesi için(elektrik süpürgesi,fön sesi vs)öyle emzirin, gezerek emzirin yani ben öyle yaptım inanın geçiyor merak etmeyin şimdi kendi yakama yapışıyor meme diye