Benisahtesevme2 PrenSesim12 valla götürüyordum lakın oğlum parkla degılde prka gelen çocukların oyuncakları arabası ıle ılgılendıgı ıcın hıc gıdesım gelmıyor😅
Zeliff PrenSesim12 her gün öğle uykusundan sonra çıkıyoruz evin yanında park. Saat 15 gibi gidip 16.30-17 gibi dönüyoruz eve. 16 aylık kızım
Deletedmom_109 PrenSesim12 parka gitmezsek ağlayan arkadaşlarının adını sayıklayan bir oğlum var 😁 yaz kış hiç farketmez 🤷🏻♀️
Benisahtesevme2 Bu aralar hep evde oyalıyorum hamur boyama puzzle evde araba sürüyor falan akşamda babası ıle çıkıyor yürüyüş yapıyor falan prka daha cesaret edemıyorum ama ılla kı çıkacağı z😂
Birceninannesi PrenSesim12 parktan çıkmıyoruz şahitlerimiz var😂 kızım 20 aylık olmak üzere biz yaklaşık 6. ayından beri her gün parka gidiyoruz yaz kış demeden
Feyzosunannesi PrenSesim12 hergun çıkıyoruz balkonun tam karşısı park kızım görünce gitmek istiyor, gündüz ben çıkarıyorum akşamda babasıyla çıkarıyoruz yatmadan önce