Merhaba arkadaslar oğlum 16 aylık bazen gözünü sağa ceviriyo tamamen ve kafasını yavas yavas sola doğru donderıyor sanki oyun yapıyor gibi ama böyle yavasca ve iki üç kere yapıyor sonrasında gülüyor ama emin olamıyorum böyle bir nöbet şekli var mı umarım anlatabılmışımdır