Arkadaşlar sadece anne sütüyle besliyordum birkaç gündür az idrar yaptığını fark ettim. Tarttım 16 günde sadece 100 gram almış 320gram alması gereekirken. İkk ay mama kullanmıştık 2.5 aydır sadece anne sütü alıyordu ama artık mama da verelim diyoruz kilo alımı yavaşladı. Hangi mamayı kullanıyorsunuz? Hangi mamayı önerirsiniz? Bebeğim 3.5 aylık.