Bebeğim 1 aylık beş günlükken yoğun bakımda yattı o zaman sarılığı düşmüştü. Fakat tekrar eve geldiğinde biraz 11 e yükseldi gene emmesinde hiç bir sorun yok mama takviyeside yapıyorum fakat hala geçmiyor. Sizde sarılık nasıl oldu ? Önerileriniz nelerdir anneler ? Yardımcı olun lütfen ilk anneliğim bilgim yok. Tecrübeli anneler yardımcı olun lütfen