Önceden bu kadar ağrım Olmazdi 2 3 ay önce spiral taktirdim çok ağrım oluyor altım çıkacak kadar. Sokturemiyorum da lekelenmem var adet yok. 1 sene doğumdan sonra iğne ile korundum adet hiç olmadım o yüzden mi acaba hem adet olamıyorum hala hemde dönemlerde çok ağrılı oluyor