2-prensesannesi Trivag fitil dün gece kullandım sabah kalktım bel ağrısından karın agrısından duramadım şuanda çok halsızlıgım kullan benım gıbı olan varmı bılmıyorum ne yapacam ayağı kalkacak halım yok
2-prensesannesi Feyyyzza enfeksiyon için kadın doktora gittim enfeksiyon var dedı verdı belim karnım agrımıyordu şuan hiç halım yok belımden karnımdan bı sıcaklık gelıp gıdıyor