elifugba 34 haftalikken oğluşumuzu kucağımıza aldık. Doktor kilo alsın diye mama yazdı bu maması kullanan var mı? Nasil hazirliyosunuz
Nilunas elifugba humana demek istedin sanırım biz 7 ay kullandık meme mama ilerledik her ay 1 kilo alıyordu kilosu hep önden gidiyor kzıımın. Şöyle de bişey var her yerde bulamıyorsunuzbu mamayı bence sma ya da hipp alın derim bu yüzden 🤗