Sebusebu Kızım 4 bucuk aylık hala kesmedim ama hep tepede topuz seklinde geziyorum. Hem kızım cekiyor hem de aşırı dökülüyor bebeğin ağzına giriyor. Omzumda kessem kullanışlı olur mu ? Siz ne yaptınız
Baakpnr- Sebusebu saçlarım popomda 🥰 çok seviyorm ama cok zorlanıyorum artık kızım 5 aylık ben de haziranda sanırım omzun biraz altında kestircem 🥲
Deletedmom_28 Sebusebu ben sürekli kesiyorum uçlardan emzirme döneminde çok dökülüyor saç her yerde saçım var 🥺
Busara2735 Sebusebu kısa saçı çok seviyorum bebeğim daha 2 aylık bile değildi annem bizdeyken eşime bıraktım annemle kestirmeye gittim şu an 5 aylık yine kestirmeyi düşünüyorum 😂 kısa saçı severim omzumda kullanırım genelde
sedaozan Sebusebu bende 4 aylıkken kestirdim saçımı hem yıkama kurutma kolay oluyor hem de yumak yumak dökülmesi azaldı
nelmali Sebusebu 2 aylıkken evde kestim 4 aylıkken kuaförde omuzlarimin üstünde kestirdim yaz sonu duruma göre tekrar kestirebilirim
nidas_mom Sebusebu uzun saç delisiydim eskiden şimdi özellikle yazın öyle zahmetli geliyor ki her yaz omuzda kestirmek istiyorum. Kızıma hamileyken kestirdim en son geçen sene nisan da vakit bulursam en kısa sürede kestireceğim yine
EtiPetito Sebusebu hep belimdeydi saçlarım hiç kestirmeyi düşünmedim beni asla etkilememişti bebeğimide etkilemedi normal at kuyruğu falan yapıyordum evde
GizeminEdizi Sebusebu ben hep saçımı 3 numara ve pembe kullandim doğumdan sonra 😁tekrar öyle yapmayı düşünüyorum çok sıkıldım çenede saçtan 😁