Yaklaşık 2 aydır belki daha fazla oldu atak dönemi geçer dedik ama geçmedi 6 aylık olduk hala bu durumu yaşıyoruz.şöyle ki gece uyuyorken sorun yok ama uyanıkken emzirme pozisyona alınca hemen ağlıyor kalkmak istiyor. Tam emecek hemen kafasını çeviriyor ağlıyor, uzanmak biberon gibi veriyorum alıyordu artık onu da almıyor , her pozisyonda denedim artık çok zorlanıyorum sütüm var, biberon buna rağmen kullanmıyorum alışmasın diye ama onu versem içer. Kilo alımı iyi diyor doktor. Ama gittikçe artık daha çok zorlanıyoruz bırakacak gibi, mama hiç vermedim , ne yapmayalım yardım edin lütfen