MyDarlingSon Haftaya 2 aylık olcaz sımdıden sesler cıkarmaya basladı agu yapar gibi normalmi acaba ☺️
Deletedmom_28 MyDarlingSon Normal tabi canım benimkisi de 3 aylık olacak çığlık atıyor mutluluk çığlıklarıymış öyle diyolar 😅😅
Baakpnr- MyDarlingSon evet normal onunla hep konuşuyorsanız bu yüzden olabilir benim kızım da öyleydi 5 aylık şimdi homurdanarak konuşuyor ama ben anlamıyorum bir ara mama dedi 😂 inşallah hemen konuşurlar cok merak ediyorum 🥰