22 günlük oğlum var ve 3 gündür kakasını yapmıyor gabiz oldu galiba. Acile götürmek istemiyorum şuanlik. Başına gelip de evde şunu yaptım iyi geldi diyen var mı ? Karnına masaj yapıyorum bacaklarına da ama halan gelen giden yok birde internette şey yazıyordu anne gabizsa bebeğe de geçer filan acaba doğruluk payı var mı bilemedim