Bence hemen mamaya başvurma derim, tabi ki önceliğimiz sağlıklı olmaları gerekirse mama verilir, ama sütün artacaktır daha çok yeni annesin,doymazsa çok ağlar uykuya geçemez diyorlar bende hem bunu düşünerek hem de bez tüketimini göz önünde bulundurarak emzirmeye devam ettim şu an 2 aylık olduk bile🙏🏻