NoThing2Lose Hip organic mama kullananlar memnun musunuz sma kullandım kusma yaptı Bebelac kullandım doyurmadi ve kabızlık yaptı buna geçmeye karar verdim nasıl sizce
Nurakin077 NoThing2Lose ben 8 günlük Bebeğim de kullandım beş gün kadar sütüm az olduğu için biz gayet memnun kaldık hastanemizde o markayı kullanıyordu o yüzden tercih etmiştim
Eylus Ben kullanıyorum çok memnunum hiç kusma alerjı yapmadı ama bu çocuktan çocuğa değişir. Hangi mamayı severse onu kullanır biz hippi çok beğendik denemenize değer bence