Kızlar kızım ciğerlerini üşütmüş azeltin verdi doktor kaçtır antibiyotik kullanıyorum eski doktorumuz bronşit demişti ama hırıltısı yok yani zaten doktor bir saniye sürmedi nefesini dinledi bronşit dedi diğer doktor da yok dedi bronşit değil dedi niye o zaman sık sık burnu tıkalı nerdeyse 2 aydır bugünde kustu iştahsızdı ciğer filmi hafif üşütmüş dedi napacam ben sürekli böyle emziriyorum da ? Yardım başına gelen var mı , hiç biriey yemiyor birşey olur mu