Neqtari 8 ay 4 günlüğüz sürünüyoruz mama baba kelimelerini söylüyo dede diyo arada başka şeyler de söylüyor ayy diyo bazen diğerlerini anlamıyorum yattığı yerden kalkıyo oturuyo herşeye gülüyo sarılıyo ısırmaya çalışıyo alkış yapıyo gel gel yapıyo ve gel gel demeye çalışıyo ek gıda olarak da çorbalar yiyo meyve seviyo tuttuğu yerden kalkıyo ayağa bu daha unuttuklarım olabilir😂