nefesinannesi33 2 gün önce 4 aylık aşısı olduk iki bacakta birden olmuştu dün buz koydum sağ taraf dağıldı sol taraf kocaman olmuş bugün kuzumun canı nasıl yanıyor kim bilir ya başına gelen var mı ne yapmam lazım çok üzülüyorum kızıma 🥺
Kader_cinar nefesinannesi33 benim bebeğim de böyle oldu ben de endiselenmistim hatta 2 aya yakın geçmedi doktora sordum normal dedi
nefesinannesi33 Kader_cinar hadi ya canı yanıyor mu yanmıyor mu anlamıyorum pek tepki vermiyor ben dikkat ediyorum ama elim oraya değdikçe üzülüyorum