2 buçuk yaşında oğlum var ama hayattan soğudum arkadaşlar artık bı yere gitmek dışarı çıkmak istemiyorum dışarı çıkınca eve girmek istemiyor elimi bırakıp heruere gidiyor gel diyince gelmiyor kucağıma alınca ortalığı yıkıyor bı yere gezmeye gitsem yolda ne görse duruyor ona bakıyor dikkatini çeken herşeye gidiyor bazen yemek verirken bile sinirli bağırıyor durduk yere bu arada tam konuşamıyor daha ama hem çok yıprandım iki dk yerinde oturmaz asla çok hiperaktif dışarı çıkmaya korkar oldum varmı bu durumu yaşayanlar normal mi ne yapmalıyım