161525 benim bebeğimde de aynı durum var ,ben mama vermiyorum 3 buçuk aylık kusuyor diye gaviscon kullandık kabız oldu ve sadece 150 Gr almış. Bugün başka bir doktora gittim süt, yumurta beyazı ve ceviz diyeti yapicam bebeğime de probiyotik ve kustugu için şurup verdi. Ayın 7 sine kadar deneyeceğiz kilo almazsa sizin dediğiniz mamalardan birine baslicaz.