eylulmeselesi Kızlar merhaba yenı nı spor ayakkabısı aldım gıtdım ayagımı vurdu bır kere gıydım gerıde veremem cok uzuldum ne yapsam kı azıcık dar gıbı cok uzuldum bılemedım alırken
Katya eylulmeselesi bi yerde okumuştum poşete koyup buzlukta bikaç gün tuttuktan sonra ayağa vurmuyormuş. Ama ne derece doğru bilemem 😂
Gari_de_Gari eylulmeselesi bi kaç giyimden sonra açılır belki🙄 Bi posta okudum süt inmediği için eşine emzirecekti bi bağyan olmadı sizde eşinize giydirin evde😬
Elif_1309 eylulmeselesi canım ayakkabıcılar da kalıplar oluyo veriyorsun bir gün bekletiyorlar ya da nemli bezi koy o da açar