Minikadam46 İnfatrini raporlu mamayı doktor yazdı ama sevmedi asla içmedi nasıl verdiniz bebişlerinize ek gıdanın içine nasıl koydunuz
Nilguny Minikadam46 muhallebi yaptım genelde ama öylede cok tüketmedi kaldı elimde sonra gidip bi hastaneye verirseniz onlar ihtiyac sahibine veriyor.
Birkedibirbebekkkk Minikadam46 merhaba bizkac ay kullandik 120 cc mamaya1 cay kasigi vanilya surubi koyuyordum ancak o sekilde iciyordu. Cok uzun sure kullanmadik biz alerjimiz bitince anne sütüne devam etti.