busra9191 Kızlar evimiz çok sıcak zaten boyun altımız hep problemliydi fakat şuan aşırı kızardı ve devamlı kaşıyor başına gelen var mı naptınız artık kanatıcak gibi oluyor isiliktr başladı şimdiden cildiyeye götüreceğim
findikkurdum56 busra9191 bizimde bugün öyleydi mustela sürdüm. Bazen sudokrem sürüyorum. Ne kadar doğru bilmiyorum ama geçiriyor hemen
plakayerli busra9191 bizim kanadı yara oldu bir ay filan geçmedi hametanlar neler sürdüm. En son mustelanın alerjik ciltler için olan nemlendirici kremi geçirdi. Orayı hep nemlendir dedi doktor. Çamaşırlarını ayrı yıka vs dedi. Hala sürüyorum o kremi ara ara bakıyorum kabarcık oluştuysa
plakayerli busra9191 resmini atayım Ben aslında atopik ciltler için olan nemlendiricisini alıcaktım ama eczacı bunu önerdi. İyi ki de bunu önermiş iyi geldi çünkü. Poposuna da kullanıyorum kızarırsa