3momm1 Arkadaşlar kabızlık için bu bölüme yönlendirdi doktorumuz.Gidince doktor ne yapıyor bilginiz var mı,hangi testler vs ? Giden varsa bilgilendirebilir mi
1prenses1anne Bnm kızımda kabızlık vardı yonlendırdıler orasıda alerjiye yonlendırdı süt ürünlerine alerjı çıktı
1prenses1anne 3momm1 bazılarında cesıt cesıt oluyor kakada nokta kadar kan oluyor bazılarında daha farklı belırtı bizde kabızlıktı
3momm1 1prenses1anne benım oğlum 16 aylık dördüncü ayından itibaren var kabızlık acaba böyle bir şey olabilir mi
1prenses1anne 3momm1 Bilmıyorum bir götürün istersenz yada süt tukettıgınde halıne bakın huysuzmu kızarıklık varmı bir gözlemleyin