Nazo2020 Merhaba kids plus kullananlar var mı aranızda kızım 2 yaşında vee yemek yeme sorunu iştahsızlığı beni mahvetmiş durumda internette gördüm iştah açıcı diye size sorayım dedim
Dilaraaaaaaa Nazo2020 onu kullanmadım ama 4 yaşındaki oğlum için hersey kullandım bir faydasını görmedim birkaç kişi karadut özünun iştah açtığını söyledi yarın onu alıp deniycem inşallah faydasını görürüm sizde onu deneyin isterseniz 🎈
Mihranimmm Nazo2020 benim kızım da 27 aylik.ayni durumdayız . 3 gündür hasta tek lokma yemedi sadece su içiyor. Sahti şahbaz oldu, zaten yemiyordu hepten gitti.kac kilo sizinki
Nazo2020 Normalde iştahı için hiç bişey kullanmadım başık yağı dışında artık kullanmak istiyorum yoksa çıldırmanın eşiğindeyim
Dilaraaaaaaa Nazo2020 Oyle mi üzüldüm ya benimkide hicbirsey yemiyor resmen cildircam artık ona sorarak yapıyorum sonra yok ben yemem diyor
Nazo2020 Dilaraaaaaaa bende inanın hayattan soğudum resmen ya kızımın iştahsızlığı yememesi zayıflığı beni deli ediyor
Nazo2020 Dilaraaaaaaa veee hiç sevdiği bişey olmaz mı sadece pirinç pilavı yaa onu cerince fazla kabız oluyor bu sefer napacağımı şaşırdım ya
Dilaraaaaaaa Nazo2020 inanıyorum valla canım bende 3 tane var hepsinin derdi ayrı bugün yediğini yarın asla yemiyor onu yikadigim zamann zayıflığını görünce oturup saatlerce ağlıyorum ben kötü anne miyim diye kendimi sorguluyorum