Sevinc24 bu testler de çapa da yapıldı öpücük hastalığı vs gibi ancak üstünden 1-2 hafta geçtiği için hala belirsiz. Hala izlemede oğlum, ve ben bir anne olarak her an korku içindeyim onların o hasta olduğu günlerde yetersiz tetkik yapmalarından dolayı ve bu söylediğimde bir araştırma hastanesi idi. Allah razı olsun çapadaki doktorlardan.