Merhaba anneler kızımda kalça gelişim geriliği olduğundan Pavlik bandaj takıyoruz 1 haftadır. Bu süreci yaşayanlar, yaşayıp tedavisi biten ve olumlu sonuç alan ya da alamayan anneler bu post altında buluşsak? Tedavisi bitenler açılarınız kaçtı? Kaç ayda düzeldi bebeğiniz? Süreç basıl ilerledi?