gamzelican merhabalar kızım 9 aylık hal prima premium care kullanıyorz , inanılma pahalı fiyatları :( pişik yapmayacak uygun bebek bezi tavsiyesi verebilirmisiniz deneyimli annelerimiz 🙏🏻
Deletedmom0099 gamzelican 23 aydır molfix kullanıyorum gece 13 saat takılı kalıyor. bir kes bile ne taşma ne sızma ne pişik ne de lastik izi yaptı 🤌🏼
eedu gamzelican molfix pure soft olanı kullanıyorum çok ekonomik sayılmaz ama primaya göre uygun ve yapısı oldukça güzel tavsiye ederim GittiGidiyor dan hayatkimya satıcısından alıyorum uygun satıyor
-annesininprensi- gamzelican Pisik yapmasa da diger bezler berbat buyudukce ne denediysem kuru tutmuyor gece prima ile 1 bez yetiyorsa diğerleri 3 bez degisyorum degistirmezsem ıslak uyanıyor pek farkı kalmiyo bi tek molfix daha iyi çıktı .