Kızlar emerken falan terliyor artık evde sıcak olduğunu hissediyorum ama gece üşür mü napsam bilemedim ilk bebeğim ya acaba üşür mi acaba sıcak mı o kadar ikilem de kalıyorum ki ne yapmalıyım bütün kıyafetleri Pamuklu pijama gibi giydirdim dün bacaklarını açmış bol olduğu için üşümüş mesela gece uyandı sık sık öyle anladım çoraplı mı giydirsem