Sürekli post açıyorum gaz konusundan uyku konusundan umarım birgün güzel postlar açabilirim 🤲🏻
Bebeğim 57 günlük deli gibi uykusu var kucağımda uyuyor zaten 1 saat uğraşıyorum kucağımda da dursa yatağına da koysam uyuduğu yarım saat !!! Çok güzel mide gazını da bağırsak gazını da çıkarıyor hala mı vardır gaz yaa bunun zamanı gelmeden tam manasıyla geçmez mi ??? İlaç da kullanıyoruz çok huysuz bir bebek ama 2 aydır günler geceler zehir oldu ne insan görmek istiyorum ne dışarı çıkmak istiyorum ağzımdan burnumdan geliyor en basit annemlere gidiyorum bin pişman oluyorum 😭😭Daha hiç karnı tok altı temiz gazı çıkmışken baka baka yatmaz hep ağlıyor uyumak istiyor ama uyumuyor 🙄
BEBEĞİ AYNI BÖYLE OLUP 3 AYA GEÇTİ 4 AYA GEÇTİ UYKUMUZ DÜZENE GİRDİ DİYECEK VARMI ? 😐