Bebeğim 3 aylık,doktorum 3 saat arayla emzir dedi ama ben gündüz 2 saat bazen 1 saatte arayla emziriyorum gece ise ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum ,bebeğim ne zaman isterse yani emme işini ona bıraktım 😀Çünkü bebekler sadece karın doyurmak için emmiyorlar.Uyku olayında biraz sıkıntımız var ama sabahları ve akşam uykularında bir düzen kurduk gibi bizim bir günümüz şu şekilde geçiyor.Saat 5.30 da uyanıyor 6.30da uyuyor.Sonra saat 7.30da tekrar uyuyor saat 8 de uyanıyor bu saatler hiç değişmiyor bazen yarım saat oynama oluyor o kadar.Ama saat 8den sonrası tam bir kaos uyumuyor çok uğraşıyorum en fazla 10 dakıka uyuyup uyanıyor bu durum beni çok üzüyor sürekli kucağımda akşam olsada biran önce uyusa diyorum çünkü hiç dinlenemiyor gelişimi etkilenecek diye korkuyorum gün içinde hep ağlamaklı,huysuz ama akşam en geç saat 20.30 da uyur saat 23 de emmeye kalkar sonra sırasıyla saat 2.30 ,4.30 ve 5.30da kalkar.Biraz uzun yazdım ama bizim süreç bu şekilde😀