simaybrcu kıyamam Allah yardımcınız olsun 💓 öncelikle sakinliğinizi koruyun sizin stresinizi hissettiğinde bebiş daha çok stres yapıyor 💓 oğlum 7 aylık olucak gaz sıkıntısı 2. Aydan sonra baş göstermişti bizdede.. ben aydınlık odada emziriyordum sonra yastığın üzerine yüz üstü yatırıp dizimle destekleyip bi tık dik pozisyonda sırtına ayaklarına masaj yapıyordum hem alttan hem üstten çıkarıyordu gazını sonra uyumaya geçiriyordum saat 9 gibi uyuyup 3-4 gibi uyanıp beslenip tekrar uyuyordu ben bu şekilde çare buldum damlalar falan bizdede pek işe yaramamıştı 💐 kendi beslenmenize de dikkat edin muhakkak emziriyorsanız proteinden zengin basit karbonhidrattan uzak durun faydasını görüceksiniz muhakkak 💓