Zk-mommy Kahveseveranne nasıl kaynatiyosunuz , ben geçen düdüklüde yaptım kapağı kapanmamış heralde bı açtım hiç suyu kalmamıştı 🤦öyle çok uzun da kaynatmadim oysa