Kızlar oğlum 3 yaşında. Normal bir çocuktan çok daha esnek. Esneklik var doğduğundan beri. Dizlerini böyle yapıyor öyle duruyor . Normal de durabiliyor, yürürken sorun yok. Sanırım böyle rahat geliyor. Kardeşim de küçükken yapardı. Bilmiyorum bir sorun mudur? Başına gelen var mı? Esnek olduğu için ekstra geriye kadar gidiyor dizleri? Geçen yıl fizyoterapiste gitmiştik bir sebepten bir sorun yoktu ama o zaman böyle yapmıyordu
https://www.hizliresim.com/iyrkfsg