Sinemert Merhaba 45 günlük bebeğimde laktoz intoleransı çıktı ve raporlu mama NEOCATE yazdı doktorumuz aranızda kullanan varmı ne kadr süre kullandınız?
Minikkus14 Sinemert anne sütü almıyorsa mama veriyorlar biz anne sütü aldığı için damla verdi her emzirme öncesi osicol diye damla damlatıyordum hemen geçmiyor takip ediyorsun şikayetlerin mamaya rağmen devam edecekmi onu gözlemle mesela
Sinemert Minikkus14 Sadece anne sütü alıyor aynı damladan bizde kullanıyoruz ilk damla probiyotik ve şurupla başlamıştık ama geçmediği için özel mama başlayacağız dedi
Minikkus14 Sinemert bizimkide geçmedi tamamen damlaya rağmen doktor sadece laktoz intoransi olmayabilir süt alerjisi de olabilir diyete gir dedi süt yumurta et tavuk yemiyorum sıkayetler biraz daha azaldı anne sütüne devam ediyoruz simdilik
Minikkus14 simaybrcu anne sütü almıyor tek mamaysa alerji maması kullanıyorsanız neden devam ediyor olabilir ki doktor nasıl bulamıyor