Merhaba güzel anneler ,
Kızım yeni 1 yaşına girdi.Şu sıra zarfında hep evde oyun oynamakla felan geçti dışarı çıktığımız zamanlarda oluyor park etkinliklerimizde öyle. Ancak kızım başka çocuklar yanlarına geldiğinde onu sevdiklerinde utanıyor ve ağlamaya başlıyor. Keza eve yabancı biri geldiğinde de öyle.Hemen beni istiyor . Ailelerimizle görüntülü konuşmalarımızda da onu sevdiklerinde kafasını eğiyor ekrana alttan alttan bakıyor. Bu durumu nasıl açabilirim? Kalabalık yerlere de sokuyorum ama yanlarına yaklaştırmıyor😳