Asya10 Kizlar buyuk oglum 3 yasinda, grip oldu, birde 1 haftalik kizim var, ayri tutuyorum, bugun 5-6 kez hapsurdu kizim. Acaba grip bulasmis ola bilir mi ? Ne yapmam lazim ?
asaf2022_ Asya10 bebeklerde özellikle de yeni doğan bebeklerde hapşırma doğal çünkü Doğum sonrası da bebeğin burun ve solunum yollarında kalan amniyotik sıvının ve mukusu atması gerekiyor bunu da hapşırarak yapıyor ama burun tıkanıklığı eşlik ederse Dr izni ile serum fizyolojik burun temizleme için önerim bende kullanıyorum bebeğime
Asya10 Esim beni aldatiyor mu yazsam hemen her kes yorum yapar, simdi nasil oldu da hic mi bir fikri olan yok