Yagmur98 Kizlar 11 gunluk bebegimin gogusleri cok sisti ceviz kadar bazen süt geliyor kimi ovala gecer diyor kimi sakin ovalama enfeksiyon olur diyor ne yapacagimi sasirdim sizce ne yapmaliyim
Sibellaa Yagmur98 sakın ovmayın enfeksiyon kapar hiç bir şey yapmayın kendiliğinden geçiyor içiniz rahat etmezse aile hekiminize gösterin
Tugce1338 Yagmur98 aynı şey bebeğimde de oldu doktoruna sordum.Ovalamayın ve şakın bastırmayın kendiliğinden geçer dedi ve en fazla 20 gün sonra geçti merak etmeyin
Gunesinannesii Yagmur98 canım benim bebeğim yeni doğduğunda da öyle olmuştu doktor dedi sakin ovalama elleme hiç Bir şey yapma senden geçen hormonlar yüzünden öyle oluyor demisti zaman sonra kendiliğinden geçti ama şuan 4 ay 11 günlük yine göğüsleri şişti doktorum dedi anne sütü alana kadar normal senin hormanlarin sebep oluyor kendiliğinden geçecektir dedi
Ygz14 Yagmur98 korkmayayım sizi ama bilgilerimi paylaşmak zorundayım kesinlikle doktora gidin ablam ilk bebegini gögsünü ovdular ve maf oldu vucuda yayıldı ikinci çocugundada oldu acil doktora gittiler hastanede tedavi gördü on iki gün antibiyotik sonrs geçti çok şükür ki sakın ellemeyin
duruliyasmom Hormonlardan kaynaklı bir durum. Bebek emdikçe annenin hormonları bebeğe geçiyor, o sebeple de göğüs şişliği ve süt gelmesi gibi durumlar görülebiliyor. Kesinlikle ve kesinlikle ellenmemesi gerekiyor. Vücutta enfeksiyon yayılmasına sebep olur.
gulsenkonakli Yagmur98 sakın ovalamayın. İnstagramdan hekimanne hesabını takip edin o bu konuda bilgilendirme yaptı. Ovalamak çok tehlikeli
gulsenkonakli Yagmur98 sakın ovalamayın. İnstagramdan hekimanne hesabını takip edin o bu konuda bilgilendirme yaptı. Ovalamak çok tehlikeli
MiLaninannesi1 Annenin hormonları geçiyor zamanla geçer ellemeyin hemen hemen her bebekte oluyor benim kizimdada olmuştu
Diloo Bebekelrde sut doluyor her banyodan sonra sut dolmasina izin vermeden masaj yapmak en dogrusu...ama oldukdan sonra ovalamamk gerekiyor gecdigi zaman tekrar masajla sut dolmamasina izin vermeyin ozellikle erkek cocuklarimda ergenliklerinde memeli oluyirlar