sedalala son zamanlar benim kadar kimse kizmamistir ,3 yaşına 1 buçuk ay kaldı oğlumun, birde 5 aylık bir kızım var.Bazen o bebek uyumasın yada uyurken uyansın diye okadar ses yapıyor bağırıyor ki,kafayı yiyorum resmen ,yapma oğlum etme oğlum dedikçe daha çok yapıyor, bazen çok fazla sinir olunca da artık poposuna vuruyorum maalesef, ama çocuk işte yine yapıyor 😔