AmirinAnnesi Kızlar bakarmısınız doğumdan sonra 3 tane dikiş atildi ve şimdi 1 ay oldu dikiş yerleri acı veriyor böyle birşeye raslayan oldumu 40 gün olmasına 3 gün kaldı ama hala kanama var yardimci oıa bilirmisiniz
Nagihadel AmirinAnnesi ikiside çok normal ben doğum yapalı 7 ay oldu ama ara sıra hala dikiş yerlerim acır. Ayrıca kanamamda 2 aya yakın sürmüştü bir sıkıntı da olmadı takmayın kafanıza 🙂
Nagihadel AmirinAnnesi benim canım acımamıştı açıkçası ama rahat olmanız gerekiyor kendinizi kasar iseniz canınız acır. birde burda iş aslında eşlerde bitiyor ilk zamanlar nazik davranması gerekiyor