Kızlar geçen pazartesi Ateş kusma şikayetiyle gittik kaka tahlilinde amip çıktı.Flagly antibiyotik başladı doktor bir hafta olucak.Ve artık delirmek üzereyim.İshali geçmiyor.Ne yedirsek arkasına iki üç kere yapıyor çocuk.2 yaşında.Çok üzülüyorum.Başına gelen var mı kaç günde geçti doktor normal diyor ama ben kendimi sakinleştireniyorum çok üzülüyorum