Kızlar merhaba size bişey danışacağım
Benim eltinin oğlu 2 ye gidiyor
Çocuk sürekli yediği dondurma kabuklarını şeker kabuklarını gereksiz kağıtları evin bi yerinde topluyor attırmasına izin vermiyor televizyonda gördüğü herseyi not alıyor babasıyla telefonda konuştuysa 21.00 da babamla konuştum gibi Notlar alıyormuş
Annesine falan ben bunları düşünmek istemiyorum diye falan ağlıyormuş psikoloğa götürdüler ilaç tedavisi demiş ama kabul etmedi elti etrafınızda böyle olan bi çocuk varmı neden olabilir