bktsct Kızlar phılıp avent kelebek göğüs koruyucu kullanan varmı nasıl bi ürün memnun kaldınızmı bide hangi boyunu kullandınız göğüs uclarım yara oldugu icin kullanmak istiyorum ama bi fikrinizi almak istediimm
merwwe bktsct ben kullanıyorym cnm nerdryse doğduğundan beri 50 günlünüz small boyunu al diğeri çok büyük çocuk alamıo
Nazyavuzalp bktsct bn kullanıyorım canım gayet memnunm bebeğim 13 günlük ilk baslarda benı ememıyordu avent sayesınde rahat bır sekılde emzormeue basladım göğüs yarası vs de yasamadım
Anneoluncaanladim bktsct o olmasa emzirmeye devam edemeyecektim yaralarin acısından, küçük boyunu kullandim ben de, yaralar iyilesene kadar kullandim, ilk acemilik gecince yara olmadı bir daha.
bktsct Anneoluncaanladim benimde ilk günden beri var bayada zorluyo benii emerken falan alıyım hemende barii gecsiin insallah tesekkürler 😊