songul-10 Kızlar merhaba 1 aylık bebeğim var ve hala emzirirken göğüs ucum acıyo göğüs ucum olmadığı için silikon uçla emzirebiliyorum emiyo sıkıntı yok ama Benim canım çok yanıyor benim gibi olupta çözüm bulanınız oldu mu 😭😭😭
yedamerve Benim kanıyordu sonunda bebeğim ememediği için kilo alamadı mama takviyesi yapıyorum. Herşeyi de denedim ucu çıksın diye kalkanlar şiringalar pompalar olmadı şuan hem sağıp veriyorum hemde mama. Memeden çekmeye gücü bile yetmiyor