Herkese merhaba, 25 ekimde canım kızımı doğurdum ve herşeyi ile ben ilgilendiğim halde maalesef kızım beni hiç sevemedi 😔 neden bana bu şekilde davranıyor aklım almıyor 😔 yüreğim çok kırgın, dokunsalar ağlayacak durumdayım çok ama çok üzgünüm. Canım kızıma sonsuz sevgimi verdiğim halde benden kaçmak istiyor, yabancıların kucağında durmayı seçiyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum 🤷♀️ çevremdekiler geçer diyo ama son birkaç aydır değişen birşey yok. Onunla oyunlar oynuyorum, onunla ilgileniyorum, sürekli onun yanındayım kendimi unuttum resmen ama onun bana karşı tavrı hiç değişmedi. Şimdi bi ağlama krizi geçirdi ve benim kucağımda sakinleşmedi teyzesinde durdu. Bu durum beni çok üzüyor 😢